RÄTTVIS HANDEL MED GROSSISTGÅVOR SEDAN 1995

Aromaterapi - Hemdoft - Himmelskt Badrum
FOB First Order Bonus

10% off

Returpolicy 

Vi gör allt vi kan för att kontrollera artiklarna innan de skickas, men leverantörerna gör det mesta av kvalitetskontrollen. På grund av arten av de produkter vi säljer kan vissa av dessa bli skadade eller defekta under transporten. Om en vara levereras till köparen skadad eller defekt, kommer Ancient Wisdom s.r.o. att göra allt för att lösa problemet snabbt och i enlighet med villkoren som beskrivs på denna sida. Vänligen observera att Ancient Wisdom s.r.o. inte erbjuder monetär eller icke-monetär kompensation (d.v.s. i form av varor eller tjänster) för potentiell försäljningsförlust på grund av skadade/defekta/saknade/felaktigt levererade varor eller förseningar i leveransen. Av hälso- och säkerhetsskäl accepterar vi inte returer av örhängen, såvida de inte är oöppnade, i originalförpackning och aldrig har använts.


Försäljning eller retur-/bytespolicy: 

Ancient Wisdom s.r.o. erbjuder inte någon "försäljning eller retur-policy" eller en "bytespolicy" av något slag.


1. Artiklar skadade/defekta vid mottagandet

Vänligen informera oss om eventuella skador/saknade varor/defektavaror inom 7 kalenderdagar från mottagandet av din beställning. Om en vara är skadad vid mottagandet, vänligen kontakta oss via telefon, e-post eller onlinechatt för att rapportera problemet. Vänligen ange ditt fakturanummer och artikelkoden för den skadade varan. 

I de flesta fallen: 

- Kommer vi att begära att bilder eller videos av varan skickas till oss via e-post (inklusive artikelkoden och fakturanumret).

- Kommer vi inte att begära att varan/varorna ska returneras. Vi kommer att kreditera ditt konto för värdet av de skadade varorna. 

Ibland kan vi begära att varan/varorna returneras till oss. I sådana fall kommer vi att förse dig med en kopia av ett returformulär som du ska fylla i, samt instruktioner om hur du returnerar varorna, vilket beror på returens värde/storlek. 

Observera: kredit, snarare än återbetalning eller ersättning kommer att erbjudas för skadade/defekta artiklar.


2. Artiklar saknas i beställningen

Om en vara saknas i din beställning och den inte är markerad som 'slut i lager' på din faktura, vänligen kontakta oss via telefon, e-post eller onlinechatt med ditt fakturanummer och artikelkoden. Se till att du rapporterar saknade varor inom 7 kalenderdagar från leveransdatumet för din beställning. Vi krediterar kontot för värdet av den/de saknade varorna. Observera: kredit, snarare än återbetalning eller ersättning kommer att erbjudas för saknade artiklar.


3. Artiklar skickade av misstag av AWGifts

Om du har fått några varor du inte har beställt, vänligen meddela oss detta inom 7 kalenderdagar. I de flesta fall kommer vi att kunna ordna en upphämtning av varorna. Om du har debiterats för varorna som skickats av misstag av Ancient Wisdom, kommer vi att ordna en återbetalning för varorna. 


4. Artiklar som beställts av köparen av misstag

Om du har beställt fel varor eller för många varor, vänligen kontakta oss för att rapportera detta inom 7 kalenderdagar från leveransdatumet för din beställning. Ange alltid ditt fakturanummer, artikelkod och antal av de varor du vill returnera. När detta har rapporterats skickar vi ett returformulär till dig som du ska fylla i och inkludera med de returnerade varorna. Vänligen observera att vi inte kommer att kunna kreditera returportot för varor som beställts av misstag.

Om returen är stor kan vi erbjuda att boka en upphämtning av den mot en avgift på 120 SEK + moms inom Europa. Vid mottagande och inspektion av de returnerade varorna kommer vi att kreditera ditt Ancient Wisdom konto. Den ursprungliga leveranskostnaden kommer att dras från kreditkontot.


5. Ångrat köp 

Om köparen av någon anledning ångrar sig vid mottagandet av varorna kan de returnera delar av eller hela beställningen. 

Vänligen informera Ancient Wisdom skriftligen om avsikten att returnera varorna inom 7 kalenderdagar från mottagandet av beställningen. Varorna måste sedan returneras inom 14 kalenderdagar från mottagandet enligt nedanstående returvillkor: 

a) När du har rapporterat, vänligen invänta kontakt från oss - vi kommer att godkänna returen och utfärda ett returformulär som ska inkluderas i paketet. 

b) Vänligen returnera varorna med en spårad/signerad posttjänst som du väljer och ge oss relevant spårningsinformation vid avsändning. 

c) Om du kräver att vi bokar en upphämtning - kommer kostnaden för detta och eventuella ombokningskostnader att dras av från den slutliga återbetalningen/krediten för de returnerade varorna. 

d) Varorna ska returneras oskadade och oöppnade. Om någon del av returen inte är i lämpligt skick för försäljning kommer detta inte att krediteras eller återbetalas. 

När returen har behandlats av oss kommer vi att utfärda en kredit eller en återbetalning till ditt konto enligt den ursprungliga betalningsmetoden.

Behöver du hjälp? Vi är redo att hjälpa dig med vad du än behöver

+421 (0)90 399 95 58 Hör gärna av dig :)