Din presentgrossist som levererar över hela Sverige

Aromaterapi - Hemdoft - Himmelskt Badrum

Sök efter det bästa inom presentartiklar idag

Returpolicy 

Vi gör allt vi kan för att kontrollera artiklarna innan de skickas, men leverantörerna gör det mesta av kvalitetskontrollen. På grund av arten av de produkter vi säljer kan vissa av dessa produkter bli skadade eller defekta under transporten. Om en vara levereras till köparen skadad eller defekt, kommer Ancient Wisdom s.r.o. att göra allt för att lösa problemet snabbt och i enlighet med villkoren som beskrivs på denna sida. 

Vänligen observera att Ancient Wisdom s.r.o. inte erbjuder monetär eller icke-monetär kompensation (d.v.s. i form av varor eller tjänster) för förlust av potentiell försäljning på grund av skadade/defekta/saknade/felaktigt levererade varor eller förseningar i leveransen. På grund av hälso- och säkerhetsskäl accepterar vi inte returer av örhängen, såvida de inte är oöppnade, i originalförpackning och aldrig har använts.


1. Artiklar skadade/defekta vid mottagandet

Vänligen meddela oss om eventuella skador/saknade varor/defektavaror inom 3 arbetsdagar från mottagandet av din beställning. Om en vara är skadad vid mottagandet, vänligen kontakta oss via telefon, e-post eller onlinechatt för att rapportera problemet. Vänligen ange ditt fakturanummer och artikelkoden för den skadade varan. 

I de flesta fallen: 

- kommer vi att begära att en fotografi eller en video av varan skickas till oss via e-post (inklusive artikelkoden och fakturanumret).

- kommer vi inte att begära att varan/varorna ska returneras. Vi kommer att kreditera kontot för värdet av den/de skadade varan/varorna. 

Ibland kan vi begära att varan/varorna returneras till oss. I sådana fall kommer vi att förse dig med en kopia av ett returformulär som du kan fylla i och ytterligare instruktioner om hur du returnerar varan/varorna, vilket beror på returens värde/storlek. 

Observera: kredit, snarare än återbetalning eller ersättning kommer att erbjudas för skadade/defekta artiklar. Vi skickar i regel inte ut kreditnotor.


2. Artiklar saknas i beställningen

Om en vara saknas i din beställning och den inte är markerad som 'slut i lager' på din faktura, vänligen kontakta oss via telefon, e-post eller onlinechatt med ditt fakturanummer och artikelkoden. Se till att du rapporterar saknade varor inom 3 arbetsdagar från leveransdatumet för din beställning. Vi krediterar kontot för värdet av den/de saknade varorna. Observera: kredit, snarare än återbetalning eller ersättning kommer att erbjudas för saknade artiklar. Vi skickar i regel inte ut kreditnotor.


3. Artiklar skickade av misstag av AWGifts

Om du har fått några varor du inte har beställt, vänligen meddela oss detta så snart som möjligt. I de flesta fall kommer vi att kunna ordna en upphämtning av varorna. Om du har debiterats för varorna som skickats av misstag av AWGifts, kommer vi att ordna en återbetalning för varorna. 


4. Artiklar som beställts av köparen av misstag

Om du har beställt fel varor eller för många varor, vänligen kontakta oss för att rapportera detta inom 3 arbetsdagar från leveransdatumet för din beställning. Ange alltid ditt fakturanummer, artikelkod och antal av de varor du vill returnera. När detta har rapporterats skickar vi ett returformulär till dig som du ska fylla i och inkludera med de returnerade varorna. Observera att vi inte kommer att kunna kreditera returportot för varor som beställts av misstag.

Om returen är stor kan vi erbjuda att boka en upphämtning av den mot en avgift på 120 SEK + moms för Europa. Vid mottagande och inspektion av de returnerade varorna kommer vi att kreditera ditt AWGifts-konto. Den ursprungliga leveranskostnaden kommer att dras från kreditkontot.

Behöver du hjälp? Vi är redo att hjälpa dig med vad du än behöver

+421 (0)90 399 95 58 Hör av dig :)